ErvaMuhammedAli16 yaz bebeği benim oğlan, mayısın sonuna doğru doğdu, Antalyadayız. Sadece kliması soğuk çalışan bir yere girdiğimiz zaman çorap giydiriyordum, evde de klima açıktı yaz boyu, ne gündüz ne gece çorap giydirmedim. Doğa Rutkayın çocuklarının hemşiresi Sevim Hanımın çoraplarla ilgili bir videosuna denk geldiğimde de çorabın bebeklerde beyin gelişimini vs yanlış etkilediğini söylemişti.
Çocuğu 2,5 ve 3,5 yaşında olan iki arkadaşım var, ikisi de çorap aşığı(!) birisinin çıplak ayak görmeye tahammülü yok öyle bir takıntısı var, diğer arkadaşım da ayaklarından üşüdüklerine inanıyor; ikisinin de çocuğunda bazı problemleri var, merak edenler için yazayım: 2,5 yaşında olan hala konuşamıyor 10-15 kelime dağarcığı var,3,5 yaşında olan emzik kullanıyor bırakmıyor kesinlikle ve hala bez kullanıyor ama bülbül gibi de şakıyor hatta çok fena laf yapıyor ağzı. Yani bebekten bebeğe çocuktan çocuğa farklılık gösteriyor sorunlar. Çorap giymeyen çocuklarda da sorunlar olabilir ama her sorunun kaynağı tabiki çorap değil, sadece o videoyu izledikten sonra biraz farklı gözlemlememe sebep oldu bazı şeyleri.