Deletedmom409 Pamuk_seker hayırlı sahurlar oruç ayı hayırlara vesile olsun inşallah bu hastalık islam alemini terk etsin inşallah 🤲
Cesurcuk Deletedmom409 Estf. ne rahatsızlığı. Canım ben granit tavada yapıyorum, bir tatlı kaşığı sıvı yağ koyuyorum sadece. Normal ateşte 10 dakikada pişiyor. Soğuyunca poşetleyip buzluğa gönderiyorum
Deletedmom409 Cesurcuk oh ne güzel ellerine sağlık canım. Bende yapicam en yakın zamanda. Teşekkür ederim ❤
Laloba Eymeninannesii1 tereyağını eritip mısır ununu kavuruyoruz iyice sonra suyunu koyup unu açtırıyoruz hafif karıştırıp suyu azalmaya başlayınca kuymak peynirini üzerine ekliyoruz ve erimesi için bekliyoruz bu kadar 🙏☺️
Merve Eymenim18 nefis yemek tariflerinden yapıyorum canım ben. Sucuklu pide de yaptım valla yarın susuzluktan napacağız bakalım
Mnli Eymeninannesii1 kahvaltı 🍳 kalkamam diye de hiç yatmayacağım dayanabildiğim yere kadar sonra yiyip yatcam
Minikcivcivim Eymeninannesii1 kahvaltılık yapıyoruz biz, her zaman. Uzmanlar da böyle öneriyorlar. Hem hafif, hem doyurucu👍🏻