Cesurcuk Deletedmom409 marketlerde hazır dondurulmus olanlara göre çok çok daha güzel. Hatta dominosla yarışır bana göre🤗 normalde öğlenleri pizza siparişi çok veririrdim ama bu tarifi gördükten sonra hem kendim yapıyorum. 4-5 tane yapıp atıyorum buzluğa zaten bir tanesi iki kişiye yeter. Kesinlikle deneyin derim
Deletedmom409 Cesurcuk rahatsız ediyorum ama peki tavaya yağ ne kadar koyuyorsunuz bide kac dakikada pişiyor pişirip mi atıyorsunuz buzluğa
Deletedmom50 Deletedmom200 hahaha nefret ederim ki ben zaten susamiyroum acıkıyorum ama erken uyanmasam iyi
deletedmom1234 Birannebirogul bnde pişi kahvltlık ve çok az tadımlık bulgur pilavı bereketli olsun diye bizde bulgur pilavi ile açılır ilk sahur
Pamuk_seker Deletedmom409 evet canım hamuru sosu üst malzemesi at buzluğa bitti çıkar direk firina at ohh miss 😄
Cesurcuk Deletedmom409 Estf. ne rahatsızlığı. Canım ben granit tavada yapıyorum, bir tatlı kaşığı sıvı yağ koyuyorum sadece. Normal ateşte 10 dakikada pişiyor. Soğuyunca poşetleyip buzluğa gönderiyorum
Pamuk_seker Eymeninannesii1 teşekkür ederim planlı gidiyorum ki uyku sersemi ne yapacaktım diye düşünmeyeyim 😁
Deletedmom409 Pamuk_seker teşekkür ederim canım benim. bende bütün pasta ve bilmediğim yemekleri ordan bakarım çok güzel ve faydalı bir uygulama 👍❤
_mutluanne_ Börek yumurta haşlaması kahvaltilik bol yesilik çay 😊😊hayirli ve bereketli ramazanlar arkadaşlar biraz buruk bir ramazan gecircez 😔😔 ama bunada şükür 🤲🤲