Laloba Eymeninannesii1 tereyağını eritip mısır ununu kavuruyoruz iyice sonra suyunu koyup unu açtırıyoruz hafif karıştırıp suyu azalmaya başlayınca kuymak peynirini üzerine ekliyoruz ve erimesi için bekliyoruz bu kadar 🙏☺️
Merve Eymenim18 nefis yemek tariflerinden yapıyorum canım ben. Sucuklu pide de yaptım valla yarın susuzluktan napacağız bakalım
Deletedmom7272 Akin_37 susamıyoruz valla küçüklükten alıştığımız için sıkıntı olmuyo hatta gece gözleme yemedigimizde çok acıkıyoruz 1 ay boyunca gözleme yeriz 🤭🤭
Edooo Edooo yeşil biberi halka halka doğrayıp az tereyağında kızartıyorum ardından kabuğunu soyduğum domatesleri içine ekleyip biraz tuz atıp kapağı kapatıyorum o piştikten sonra afiyetle yiyorum😁