Tugbikoooooooooooo benim bebeğim yaz bebeğiydi dediğiniz gibi isilik tarzıydı yanakları biz memeye temas ediyor, sıcaktır dedik çok üstüne düşmedik sonrasında bu böyle 2 2.5 ay isilik gibi devam etti bazen kabardı etti dediğim gibi ama “kendi” gözlemlerime göre aşı sonrası bozuk para büyüklüğünde yanaklarda bi sulanma oldu , cilt bariyeri inceldiği için ve kaşınması olduğu için orayı kaşıdı ve kabuk bağladı etrafı ortasındanda maalesef hala Sarı su çıkıyordu. süt olsun ,kaliteli olsun diye tahindir,yumurtadır, süttür işte bi çok şey yedim. Daha sonra bu yara sonrası veya öncesi hatırlamıyorum yalan olmasın deri testi yaptırdık bu sürece girdik bi kaç doktora gittik derken çoklu alerjimiz olduğunu öğrendik sıkı diyet yaptım. Ara ara dediğim gibi yaralar, kabuk bağlamalar oluyodu yanakları ve fotoğraflara baktığımda rota ve menenjit aşısından sonra maksimum seviyede olmuş. ( egzamalar boyun altı, kolda ve ayak bileğinde kayısı büyüklüğünde falandı onlarda kabarırdı aynı şekilde ama yüz kadar sert sonuçları olmazdı)