Benimm kızımda 26 günlük 3-5 güne kadar emiyordu çok güzel arada anne sütünü sağıp günde 1 kez sabah veriyordum biberonla bol doysun diye . Ama bu aralar anca uyurken verebiliyorum uyanıkken 5 dk sonra istemiyor sinirleniyor huysuzlaşıyor önceden cibil Cibil bana bakıp en az 10 dk emerdi anlamadık burnunu açıyoruz günde 2 defa sonra dilimle Baktık hafif beyazlık var arkasına doğru acaba pamukçuk mı diyorum bakalım bugün pamukçuk mu diye sağlık ocağına götüreceğim öyleyse hemen önlem almak için normal doktor kontrol 4 Mayıs’ta .. yani anlamadım atak mı ? Pamukçuk mı ? Başka birşey mi ? Emzikte tuttu onu alınca iyi ama uyanıkken emmek istiyor ama ememeiypr kavga ediyor sanki benimle