Kelebegimmmm Bbv ben alıştırma bardağıyla denedim. Almadı. Basarabildiz mi? Benim de üç aylık meme reddi. Çok üzgünüm
Bbv Kelebegimmmm henüz gelmedi alıştırma bardağım onu bekliyorum bütün umudum onda. Unarım alır. Biraz ısrarcı davransaydınız?
Reyhandefne acemi_ana evet ondan dolayı emıyor sut tazıklı gelınce aglayıp bırakıyor o yuzden de emmek ıstemıyor
Kelebegimmmm Bbv iki kere denedim. Yarım saatten fazla ağlamaktan helak oldu. Nasıl basarıcam biberon varken mememi aldıramıyorum perişan haldeyim
Bebem Reyhandefne sütünüzün tadına baktını mı bazen sütün tadı değiştiği için almazmış çocuk öyle duymuştum
Reyhandefne Bebem yok bakmadım ama sanmam tadından dolayı.sut cok gelınce ememiyor o yuzden emmek ıstemıyor bogazında kaloyor