Defneyelin benim bebeğim de erken doğdu 33 haftalık gece gündüz demeden ağlardı seni çok iyi anlıyorum canım ama sabret geçiyor zamanla en önemli şey sabır ve zaman. Biz de biogaia kullandık ve bebek yağıyla ayak altına karnına masaj yapardık sonrasında ütüyle havlu ısıtıp karnına koyuncu çok iyi geliyordu.biz bebek hamağı almıştık ama içindeki örtüyü kullanmadık eşim kendi çarşaf bağladı o tam elde sağlama gibi oldu biz de hep elimiz de sallardik çünkü bu yöntem bizi çok rahatlatti. Ayrıca aktarda rezene, kimyon, kişniş, muskat ve anason toz haline getirttirdim suya katıp içiyodum sende mutlaka her yemeğine kimyon koy derim. Aklıma gelenler bunlar Allah yardımcın olsun 🥰