Defneyelin kolik mi? Onu birde bana sor sen canım neler cektim su 4ayda yazsam kitap olur 😣piskolojım bozulacak noktaya geldim hep sabrettim kızım için bir bebeğe 4kişi zor baktık oderece ağlayan ve susmayan bi kızım vardı gece gündüz hemde kayınvalidem annem eşim nöbetleşe cocuga baktık sürekli ya morarana kadar ağlıyordu sade mememde susuodu sürekli emdiği içinde gaz oluyordu tam 4ay bu sekilde gitti bir sürü gaz ilaçları kullandım bir sürü hiç biri fayda etmedi gercekten sabır tek çaresi suan kızım 5aylık maşallah diyim şuan kızımı sevebiliyorum koklayabiliyorum onun öncesinde sadece susturmak için çabaladık çünkü çok hırpalanıyordu birsey olcak diye korkuoduk zaman ilaç canım sıcak tut ayaklarını etkisi oluyor ve kesinlikle saç kurutma sesi kurtarıcımdı hala bile arada huysuz oldugunda acıyorum [sakinleştirir] ve mama veriyordum arada onu da değiştirdim rahatladım