Defneyelin öncelikle sabırlı ol ve bu sürecin geçici olduğunu unutma canım , bizde öyleydik normal dogum sancisiyla sezeryana girdim vaktiyle dogdu ama hep gazliydi.Biz zinco gaz damlasi ve biogaia birlikte kullanarak bulduk cozumu.Ayrica damlalarini verirken cay kasigna biraz saf zeytin yagi koyuyordum ustune damlasini damlatip veriyordum suan 2,5 aylik olduk cok sukur cok rahatiz kendi kendine uykusunda bile gazini rahat cıkarabiliyor 🙏🏻 İnsallah biran once atlatirsin kuzum 👼🏻