9 Eylül doğumlu oğlumm 🥳 Emekleme çalışmaları var , diş yok 😅 Uyku saatleri düzenli 2 gündüz uykusu var 3 saat toplamda gece 1 kere kalkıp emer bi daha uyur (en sevdiğim özelliği 🧿🥰🥰🤣) Ek gıdayla aramız çok iyi ne versem yer çok şükür🤲🏻 Bi de hep baba baba dede dede diye konuşur koca gün ama bi ana lafı çıkmaz ağzından 🤣🤣🤣 Varlığına şükürler olsun canım oğlum🤲🏻🤲🏻 Herkesin evladını korusun Allah’ımm🥰🥰 🙏🏻