Smyra58 aslinda özellikle bisey yapmadim biz sürekli klasik müzik dinliyoruz evde kucagima oturtup anne baba dede mama meme gibi basit kelimeleri agzimi görebilcegi sekilde ve tekrarlayarak (mesela anne anne anne anne dede dede dede dede gibi) garip seslerle eglenceli hale getirdigim bi oyun kuruyorum egleniyoruz birlikte, her gün bi hikaye mutlaka okuyorum ve sürekli sarki söylüyorum bunlar disinda özel bi cabam olmadi. Olsun konusur sizin evladiniz da hepsi farkli gelisim gösteriyo benim ki de dönmüyo mesela emekleme gibi bi cabasi hele hic yok :)) onlar iyi olsun da hepsi olur