Fduru38 Yasemin89- bizim yemekle aramış çok iyi maşallah yeter ki yiyecek birşey olsun eline veriyorum yoğurdu oynaya oynaya yiyor. Çığlık öyle bir atıyor ki belli bir süre sonra kulaklarım çınlıyor. Hiç dış çıkacak gibi değil. Oturmayi da hareket etmeyi sevmiyor yatınca çok mutlu 😂😂😂 bana çekmiş
Hamzanin_annesi41 Bnm oglusumda 4 eylul.2 dis cikti.emeklemeye ugrasmiyor bile koltuga tutunup ayakta duruyor bir iki adim atip kendini birakiyor😁yurutecte cilgin gbi kosuyor ve cok seviyor.buara cok huysuz uyku denen bisey kalmadi.