260702songul Omerinannesi342 canım merhaba menenjit aşısı bu aylardami yapılıyordu kaçırmayım bizde 2 eylül
Eda1991 Seydabyrm Seydabyrm ne yaptınızda öyle oldu acaba paylaşırsanız sevinirim ne yapsam olmuyor bu hanımefendiye
Seydabyrm Eda1991 uyku için diyorsunuz sanırım . Hiç bir şey yapmadım . Kendiliğinden düzeldi . 2 gündür çok iyi .
Ezgiezgi 9 eylül doğumlu oğlum emekleme yok ama döne döne heryere gdiyo :) desteksiz oturuyor 4 tane dişimiz var ek gıdada çok iştahlı çok şükür ama biraz tombik :) en büyük sorun gece saat başı uyanması
Tosbigimm Ezgiezgi bizde 9 eyluluz emekleme dis yok ara öğün yiyoruz şükür poposunu kaldırarak dönüyo 😊
karpuzlulimonata Gizemalix1 kitap okuyup sarki söylüyorum kucagima oturtup anne baba dede mama meme gibi tek heceli kelimeleri anne anne anne olcak sekilde arka arkaya agiz hareketimi görmesini saglayarak söylüyorum bunun disinda bisey yapmiyorum. Konusur merak etmeyin her cocugun gelisimi de farkli sonucta
Eda1991 Omerinannesi342 yeni mi başladınız aşıya biz daha başlamadıkta en son nezamena kadar yaptırılıyor acaba
Omerinannesi342 Kalben17- biz 7,5 aylığız canım yeni oldu doktoruna sorabilirsin bizim doktorumuz plan yapmıştı