yaseminntunaa 15 eylül bir premsesim var.. şimdi beni topa tutacaklar ama yazacam valla 😂😂 emekleme yok sağa sola dönüyoruz. Uzun süredir oturma ve ayakları ile sağlam basma olduğu için ben bu ay yürüteçe koydum, şuan evin her köşesinde geziyor. Ek gıda porsiyonumuz hala az yarım kase bitirebiliyor. tüm tadımları yaptm ama malesef sade tuzsuz yavan şeyleri küçük hanım beğenmediğinden bu ay kendi yediğimiz yemeklerden tuz katmadan ayırıyorum az az onlardan veriyorum aç kalmasındansa öyle yapıyorum.. damak zevki var anlamıyorum, peş peşe günler aynı şeyleri yemez, beğenmediğini kesinlikle yemez değişik bişey işte başak burcu ne olacak 😂