Joipt Daghan sahte olduğunu sanmıyorum,marketler gibi kendileri fiyat biçiyorlar emzik vsde de öyle ya
Joipt Arkadaş bu ne ya bi mama satıyoruz dedik herkes bizden ucuz fiyat vermeye başladı 😄 Beni mi baltalıyonuz len 😄😄
adaataoglu Konya’da olan varsa ben hediye edebilirim evolvia 1 numara kızım kabul etmedi zaten ek gıdaya geçtik. Bir iki ölçek anca kullandım .
Yusufdemir Minikprenss adana canım sen nerdesın bazen oluyor coklu alıyolat bellı mıltarda coklu aldıkalrında mesela eczaneye bellı öıktarda bedava verıor mesela 1000 tanr alırsan dıor eczaneye 300 de bız vercez duyuyoduk hep o aekılde aptamıl uyguna gelıor
Uykusuzanne Daghan yaa canım hatırladım seni senle aynı gün hastanede doğum yaptık hatta odalarımız karsilikliydi oğlunun ismi daghandi. Aynı gün sarılık testi verdik senle 😂 hatta doktorumuz melek hanım 😂 hatırladın mi beni😁 bebişin nasıl
Mirve0109 @ayazlianne devlet mahallesi gımsanın yanındakı eczane canım ısmını hatırlamıyorum ama ordakı gımsanın orda tek bı eczane var zaten :)
adaataoglu Mom33 Tamam İnstagramdan yazışalım isterseniz @ipekataoğlu adım adresinizi yazın göndereyim