Uykusuzanne Daghan yaa canım hatırladım seni senle aynı gün hastanede doğum yaptık hatta odalarımız karsilikliydi oğlunun ismi daghandi. Aynı gün sarılık testi verdik senle 😂 hatta doktorumuz melek hanım 😂 hatırladın mi beni😁 bebişin nasıl
Daghan Uykusuzanne aaa evet hatırladım. Hatta bebişler birbirine ne kadar benziyor dedik. İyi valla senin bebek nasıl. zor zamanları atlatmaya çalışıyoruz.
Mirve0109 @Zebra devlet mahallesi gımsanın yanındakı eczane devlet mahallesınde tek bı tane gımsa var
adaataoglu Mom33 Tamam İnstagramdan yazışalım isterseniz @ipekataoğlu adım adresinizi yazın göndereyim
Uykusuzanne Daghan benim bebeğim çok zor bir bebek sürekli ağlayan gazlı doymayan uyuymayan bi çocuk 🙄 yeni yeni birbirimize adapte olmaya başladık. Dağhan nasıl
Daghan Hadi ya. Benimki de doymuyor hiçbir türlü. Sürekli memede. Kaç kilo senin bebeğin. Sünnet ettirecektin yaptın mı.
Uykusuzanne Daghan evet canım oranın baş hekimine yaptırdım 18 günlükken. Kilosu 5.500 Senin kinde durumlar Nasil
Daghan Uykusuzanne ya sana bişey sorcam. Sünnet için ne kadar ödediniz. Bir de küçükken yaptırmak iyi mi bilmiyorum ki.
Uykusuzanne Daghan canım bizim pipi ucu kapaliigindan yaotik iyi ki de erken yapmisiz cikri aradan. 500 yaptirmistik yanlis hatırlamıyorsan . Sen suan çocuk dru melek hanımla mi devam ediyorsun çocuk drun kim
Daghan Uykusuzanne yok ya ben pek memnun kalmadım melek hnm dan Ahmet beye gidiyorum. Ama muayene ücretleri 115 tl olmuş başka bir dr bulcam. Sen kime götürüyorsun.
Uykusuzanne Daghan ben melek hanıma götürüyorum çok memnun kaldım Bi sorin mu oldu da ahmet beye gectin
Daghan Uykusuzanne pek içime sinmedi hemen mamaya başlatmak istedi. Ve kontrollerinde hiçbirşey yapmıyor tartıyor gönderiyor. Ahmet bey herşeyine bakıyor.