Joipt Mirve0109 peki teşekkür ederim 😊 benim ihtiyacım kalmadı artık,keşke herkes o fiyattan alabilse
Joipt [bilinmeyen] biz de 3 ay önce falan 110a almıştık o taraflardan,farklı fiyat politikalarının maşallahı var
Yaser Arkadaşlar bulunduğunuz şehirde toptancılar vardır marketler ıcın buyuk alısverıs yeri oralarda daha uygun ben market işi yapıyorm bebeğim mama kullanmıyor ama görümcem alıyor oda bizim market ıcın alısverıs yaptıgımız yerden alıyor 10 tl falan oynuyor yakınızda belkı toptancı vardır bi arastırın ısterseniz
Joipt Daghan sahte olduğunu sanmıyorum,marketler gibi kendileri fiyat biçiyorlar emzik vsde de öyle ya
Yusufdemir Seda0202 adanada canım bız alıyoruz stokluda aldık baska yerde mumkun degıl bulamadık o fıyata
Uykusuzanne Daghan canım bahcelievlerde nerde oturuyorsun burda bildiğim uygun bez mama satan bir yer var