Joipt Hanımlar merhaba! Elimde 2 kutu 1 numara 2 kutu 2 numara 800 grlık Evolvia formül sütlerinden var. Benim ilk aylar sütüm yetmiyordu mama+meme gidiyorduk,ama maşallah şu an oldukça yetiyor sütüm.yakın bir zamanda da ek gıdaya geçeceğiz zaten.Malum mama fiyatlarına oldukça yüksek zam gelmişti geçtiğimiz aylarda,biz de daha da artacak diye stok yapmıştık fakat gerek kalmadı.eczaneden aldık,aldığımız fiyata satıyorum ilgilenenlerle iletişime geçebiliriz.
Joipt Joipt son kullanma tarihleri ise şöyle: 2 numaranın biri 08-2019 diğeri 06-2019, 1 numaranın biri 11-2019 diğeri 01-2020.
Joipt AselinAnnesiiiii aldığım fiyata veriyorum 80 tl tanesi.yalnız 2 numaranın birinin altında biraz bi içine doğru çöküntü var,aldığımda yoktu diye hatırlıyorum büyük ihtimal mutfak mermerine çarptım yerleştirirken.bilin de hakka girmeyeyim 😊
Joipt NaimeYilmaz aldığım fiyata veriyorum 80 tl tanesi.yalnız 2 numaranın birinin altında biraz bi içine doğru çöküntü var,aldığımda yoktu diye hatırlıyorum büyük ihtimal mutfak mermerine çarptım yerleştirirken.bilin de hakka girmeyeyim 😊
NaimeYilmaz Joipt Siz yazmayınca eşim ebebege gitti almaya orada da son 3 tane kalmıs 🤭 Alacaklara hayırlı olsun ebebekte 90 şuan fiyatınız gayet makul 💐
Mirve0109 @Daghan ankarada yasıyorum ben uzun ugraslar sonucu en ucuz satan yerı buldum :) tarıhleride yakın degıl ısrarlada sordum eczaneye neden uyguna verdıklerını bız butun mamaları uyguna verıyoruz dedi ankara fatıhde ankarada yasıyorsanız daha ayrıntılı adres vereyım :)
Uykusuzanne Daghan canım bahcelievlerde nerde oturuyorsun burda bildiğim uygun bez mama satan bir yer var