Hyryygt yaaa cok sevindim Allah cıkarttı karsıma bızım bobregın biri 4 mm biri 3 mm genıslık te sondalı ultrason cekıldık ve iki bobrekte de idrar kacagı varmıs napcam nolacak hıc bilmiyorum sizdede idrar kaöagı oldum bıraz konusabılırmıyız yaa kac aylıkken ameliyat oldunuz durumu nasıl bebegınız in naptılar