Cagansngul ben hamile kaldığımda böbrek agrısıyla doktora gittim böbreklerim büyüöüş 20 mm hamilelikten kaynaklı dedi Kendimden pay biçtim ne kadar acı çekmiştm dedim 2 aylıkken gittimizde doktora bize huysuzluk varmı aglıyormu sebepsiz yere dedi bende evet dedim ama gaza yordum dedim oda gazdanda olabilir idrar yolu eenfeksiyondada dedi bebeğimde hagif idrar yolu enfeskiyonu çıkmıştı