Sakura-chan Geçmiş olsun dememişler? Nesi öngörü nesi önyargı. Yazılanlara bakılınca dedim. Beyin kanaması bu, belki hiç ayağa kalkamayacak Allah korusun. Ama yapılanlar ortada. İnsani yanınızı takdir etmiştim, ama arkadaşın kaynanasına yaptığınız insani davranışı bana sergileyememişsiniz. Ha bu arada üzerine oturduğum organla bile yorum yaparım. Siz de yapamazsın yapamazsın der durursunuz, neye fayda! Ayrıca yapamazsın dediğiniz şeyi siz yapmışsınız. Benimkinin desteği var, yaptıkları. Sizin huy değişimi ihtimalinizin desteği nerede? Öngörü ile yorum yapan sizsiniz. Ben haddimi aşıp yapamazsın demeyeceğim ama.