Herkese merhaba arkadaşlar bunları buraya yazmak istemezdim ama içim daraldı o yüzden yazmak istedim. Daha önce eşimle boşanıcaktık oğlum 2 aylıkken annesi yüzünden benı çok üzdü bende Evi terkettim annemlere geldim cook ağladım evdeyken bebeğimi alıp annesine götürmek istedi falan bende hep evde gelsinler görsünler dedim. Neyse bazı şeylere dayanamadım evden gittim. Sonra oğlum iki aylıkken ameliyat oldum tiroidlerden sesim tamamen gitti. Bu süreçte eşim yanımda oldu hep bende eve dönmeye karar verdim. Eve dönünce kaynanam ve kayınpeder hiç gelmediler kayınpederim geçmiş olsun diye aramadı bile Evi terk ettiiimdede aramadılar. Bu yüzdem kendileriyle iletişimi kestim sadece yuvama baktım 7 aydır konuşmuyorum. Ve kayınvalidem maalesef beyin kanaması geçirdi özel bi hastanede. Bu yüzden eşim benden 20-30 bin para istedi. Bende maalesef yaşadığımız bu durumlardan dolayı çoçuğumu düşünmem gerektiğinden veremedim. İçim sıkıldı . Bir yandan üzülmesini istemiyorum ama bir yandan da kendimi düşünmek zorundayım diyorum. Açıkcası biraz içimden çıksın diye yazdım