Daydreamer benimde kayınpederimle birkaç böyle sorum oldu kalbi %20 çalışıyor şuan küstük bu haberi aldığımızda gittim hastahaneye barıştık fakat şimdi daha beteriz benimde biraz birikmiş param var bekarlıktan daha önce vermiştim 3 sene sonra geri verdiler sağlık sonuçta şimdi isteseler yine veririm üstelik bir tartışma sırasında kayınpederim vermeseydin zorlamı aldık paranı demişti hak haktır allah iyi niyetide kötüyüde bilir. Ben insancıl davranırım gerisi allahla onun arasında karar senin tabi ki çocuğunda var