3meleginannesi Ayaz20-19 sorun olmaz da ona gore degerlendirme yapacaklar,ev de kaç kişi oldugu da önemliydi yardım yapılabilmesi icin
osibrabia Gizemre ay ende uzuluyodum yanlis yaptim diye 😃 benim esim berber malum berberler kapandi o yuzden gelir yok ama bende yalan olmasin diye normaldeki aylik gelirini yazdim.yanlis mi yaptim acaba diye diye uzuluyodum surekli cok sukur 😄
Defnekayra Gzlky her haneden 1 kişiye mi verıolr yoksa hem ben hem de eşim ayrı ayrı no baswuru yapcz
osibrabia Eslemeymen e devletten pandemi sosyal yardimlasma gibi bisey yaziyo oraya giriyosu tc numaranin son hanesine gore gunlere ayirmislar kendi gununde basvuruyosun canim
Domino Kizlar esimim e devletime girdigimde pamdemi destek om basvurusu yazdim ama basvuru yeri yok esimin dogum yılıson rakami 4 ?🤔
3meleginannesi Domino dogum yılı degil canım kimlik numarasının son rakamı,bugun sonu 4 olanların günü yarın 6 olanlar basvuru yapabilecek
Hacermirac34 Ozgsyhn ben seyi sorucam su dogum paralari hakkinda bilgisi olan varmi ben 6 martta basvurdum su an e devlette ödeme aşamasında deniyor yani daha yatmamismi birde 20 yas altıyım postaneden çekme sansim yok
Ediz2019 Hacermirac34 e devletten şahıs ödemelerine giriş sağlamanız gerekli.ordan görebiliyorsunuz. 170 arayarakta gerekli bilgiyi alabilirsiniz
Domino 3meleginannesi Ahhh kafa kalmadı bende dogum tarıhıne bakıyorum yaaa pardonnn🤷♀️🤣🙈 tc nin son rakamıymış 🙈