omrebedel Ozgsyhn merhaba 300 tlye nasıl bakılıyor lütfen yardmcı olurmusunuz ben başvuru yaptmda nasıl bakılır bilmiyorm
MuhammedAmine Gizemre ben haberlerde öyle izlemedim ama . İşsiz , sigortasız , geliri olmayana , işsizlik maaşı dahi almayana verilecek dendi
Duce28 MuhammedAmine Evet doğru biliyorsun canim . Herkese diye birsey söz konusu değil . Ayrıca hane de emekli , kamu çalışanı ve memur olmaması gerekiyor .
xfundaaa Hacermirac34 paranız yatmış gidip çekebilirsiniz ödeme aşamasında ise yada yakın ptt ara sor emin olmam icin
Domino 3meleginannesi Ahhh kafa kalmadı bende dogum tarıhıne bakıyorum yaaa pardonnn🤷♀️🤣🙈 tc nin son rakamıymış 🙈
Duygu21 İnşallah olur da yatar ya en azından cocugun bezi sütü onları karşılarsa bi nebze rahat ederiz bu şekilde sıkıntı valla
Ozgsyhn babyfaceee tek seferlik de insanların ne ihtiyacına merhem olur bu para.. bizim kiramiz bin lira zaten…