Ozgsyhn Arkadaşlar e devlet uzerinizden 1000 TL sosyal yardım için basvurular açılmış. Ama yoğunluk olmasın diye TC kimlik no.nuzun son rakamına göre günlere bolmusler başvuruları. Detaylı bilgi için e devlete bakın. Bir de bugün başvuru yapabilen olursa burdan yazsın lütfen
Ayaz20-19 Ozgsyhn ben sabaha karşı 5te yaptım valla gece 12 girdim çok yoğun sıradasınız dedi girmedi sonradan gecici olarak servis bakımına alındı yazdım 5e alarm kurdum girdim baktın açıldı sayfa ama suan gene sokmuyor sanırım
3meleginannesi Gizemre gercekten mi ay cok sevinirim.esimin sigortasi var ama 3 cocuk,giderler gelirleri asla karşılamıyor.asgari ucretle gecinmek cok cok zor.ailem destek olmasa arada isimiz cok zordu gercekten
osibrabia Gizemre ay ende uzuluyodum yanlis yaptim diye 😃 benim esim berber malum berberler kapandi o yuzden gelir yok ama bende yalan olmasin diye normaldeki aylik gelirini yazdim.yanlis mi yaptim acaba diye diye uzuluyodum surekli cok sukur 😄
Defnekayra Gzlky her haneden 1 kişiye mi verıolr yoksa hem ben hem de eşim ayrı ayrı no baswuru yapcz
Gizemre 3meleginannesi evet gerçekten üst komşumuzdan biliyorum eşi asker olmasına rağmen aldı geliri 3500 olduğu için
3meleginannesi Gizemre esim asgari ucret alıyo,bebegin maması ..vss giderleri diger cocuklarin okul masraflari,faturalar derken ay sonunu zor getiriyoruz.gece 3 te basvurabuldim bayagııı ugraslar sonunda.eşim umitsiz cıkmaz diyor ama bana da cıkacak gibi geliyor
Elifin-annesi 3meleginannesi bezdede durum ayni canim peki kendi afindan mi başvurdun acaba farkeder mi?
3meleginannesi Kendi adımla başvurdum canım😊 Oyle bi formki her bilgiyi istiyolar evdeki herkesin bilgisi,son gelen faturalar ,banka iban numaran varsa Kiran nekadar bayagi detayli