flklc Yepisyenianne tarakla masajı herkes söylüyor mutlaka yapıcam kolumu kaldıramıyorum göğsümün acısından
Aysktr flklc emerkende yarım bırakıyorlar ya bazen ondan da oluyor benim sık sık olur dediğiniz gibi elime yumusak gelir ama acı hissederim tarakla taraf akımını hızlandırırm düzelir geçmiş olsun
renkliruya flklc evet olabilir.. el havlusunu buzlukta dondurup kompleks yapabilirsiniz.. bana doktor bunu tavsiye etmişti.. ama ikisindede antibiyotik kullandım.. geçmiş olsun..
flklc renkliruya göğüs ağrım geçti baya çok hafif kaldı baş ağrım var çok şimdi biraz da baş dönmesi halsizlik
flklc happygoky göğüs ağrım geçti gibi ateşim 37 ne indi ne çıktı baş ağrım var sadece bakalım nolcak
happygoky flklc dedgınız aynı şekild e oldu bende de işte en son baş agrım kalmıştı o da bi kaç gün sürüp geçti 😊
-erCansu- flklc canm ben 11 aylikken asiri vi agriyla uyandim gogsumde cocugu kucagima bile alamiyodum ama ultrason fln bisi cikmadi sut kanalin tikanmistir dedi sonra 4 gune kalmadan gecti agrisi
renkliruya flklc strestende olabilir..bilemiyorum ki..bir süre daha takip edin geçmezse doktora gidin.. çok geçmiş olsun..
happygoky flklc bilemiyorum valla ama çok şükür iyiyim evden biz çıkmıyoruz ama eşim çalıştığı ıcın bukasmısta olablir
melasya flklc bebeğiniz daha az emiyosa yada memeyi bırakma asamasındaysa olabilir.ben 1 sene nın sonunda sağmayı bıraktıgımda olmustum.sağım yapmadıgım için sütüm birikmişti göğüslerim ağrımıstı
Sevgi1 melasya ikisi de mi agrıdı sızlıyor ya Bi gece emmeye kalkmadı her zaman emerdi belki ondan yada adt Olcam ondan da olabilir ama cok kötü
flklc melasya emmesinde bir problem yok aslında ama gece uykulu uykulu tek tarafı emzirmiş olabilirim belki .. şimdi geçti göğsümün ağrısı ..
Sevgi1 Balevlatlar123 valla bnmde acıyo ikisi de canın bişi ceker yiyemezsen ol ur diyorlar bide bnm adet gnm gecti ondan cok siştim belki ondan hassas olabilir