flklc geçen hafta sundu oldu bizde 13 aylıgız bende dedım mastit olamaz kaç aylıgız ateşim 40 a çıktı titreme geldi göğüs agrım vardı aşırı korktum burda biride aynı böyleydi korna poztıft çıkmıştı bende korktum acaba mı dedım eşim ateşin dusmezse gidelim sabah dedı allah tan düştü sabaha gitmedik sağlık ocağına gittim mastit değil dedi ateşim de düşünce çok fazla üstüne düşmedim inşallah sizinkide geçer hemen geçmiş olsun korkmyn degılsnzdr ben şuan iyiyim gayet