flklc merhaba benimde oğlum 14 aylık mastit olmadım ama ilk zamnlar sağma makinemi birisinden almıştım sonra emince verdim geri ve şimdi sıfır aldım çünkü şişince ağırdı işe başladım sık emmesi lazım kesinlikle ya sağın ya da bol bol emzirin mastit olmazsınız eğer memeden kesceksenizde bu aşamada çok dikkat edin şişebiliyormuş ağrı oluyomuş