Emineszrtas çok geçmiş olsun sevindim sizin adınıza ,bizde de yüksek oranda yumurta alerjisi var tabi sütte ,3,5aylikken başladı 6.ayda test yaptiidk yaklaşık 6aydir diyetteyim dr.haziran ayında gel tekrar test yapialim diyeti ona göre açalım dedi.benim sormak istediğim yüzünde hala kizarlilik var vücudu geçti çok şükür acaba yoğurt versem doğru olur mu yoksa alerjiyi uzatmış olur muyum aslında denemek istiyorum ama yüzü geçmediği için. De korkuyorum ,yazınızı okuyuncada acaba versemm mi dedim tekrar ☺️yoğurt versem azcik sıkıntı olur mu acaba ??