Merhaba, benim kızım da 2 aylık ve yaklaşık 1 haftadır yeşil kaka ve mukuslu bezi. Neredeyse her emzirdiğimde kaka yapıyor yüzünde kızarıklık çok az arada çıkıyor.Gündüz çok az uyuyor ve emerken ağlıyor resmen savaşıyoruz. Sadece uykuda rahat emiyor. 😥Malum sebeplerden gidemiyoruz doktora evde kendim denemek istiyorum bir süre. Nasıl bir yol izlemeliyim? 🤷♀️