Defneduru buz paledi koydurdular bana cnm şişme yapmasın diye bide bnm çok sıkıntılı oldu doğumu normal yaptım dikişte narkoz verdiler doku kaybından dkiş tutmadı et ayrıldı falan kaç defa bayıldım dr ilk dikmeye başladığında allah biliyor en gzel yolu buz paledini bir poşete sar koy dikişin üstüne başka türlü beni sıtma tutuyordu acısından