Defneduru aynı canım benimde öyleydi aşırı bi ödem vardı sürekli beneği emzirirken ya soluma yatmam gerekiyodu yada ayakta çok zorlanmıştım ama pansumanlarınnı düzenli ve hijyenini tam yaparsan iki haftaya ödem geçiyo bir ayada bütün dikişlerim düşmüştü