Gizemre Bebekkaradag geçti valla kapandı kendi kendine hergün batikon sürdüm kuru tuttum temizledim sonradan acısı da geçti kendi de bir 2 tanesi açıldı ama benim acayip çoktu dikişim bi karış kesik vardı
Defnemerve Defneduru 25 30 dikişte bende vardı tam anlamıyla bir ayda geçmişti 3 aylık olduk biz artık
SelmaYakup Benimde dikişlerim 2 gün çok ağrı oldu ağrı kesici iştim geçti çok şükür 2 haftada da dıştaki dikişler düştü ama iv tarafta hala dikiş var onlar ne zaman düşecek acaba neden düşmedi böyle olan var mı??
Pinkmoms Defneduru kaç dikişin var canım bende normal Doğum yaptım iki tane dişim vardı Oda içten batikonla yıkadım sürekli sende öyle yap
Anneyim07 Defneduru benimde aynı şekilde olmuştu birde enfeksiyon kaptım cok şükür zamanla geçti emzirdigim içinde ilaç kullanamıyordum serum verdiler 6 adet onunla geçti
Yummyyy Defneduru suyu kaynat soğut batikon dök içine (1 lt ye yarım çay bardağı batikon) tahretlenmeden sonra Batikomlu suyla iyice yıka ve çok iyi kurula
berat3347_ Doktorum bana ıslak kalmasın demişti saç kurutma makinesiyle sürekli kurut demişti erken iyileşmedi ve günde bir defa diyorlardı ama ben gün içerisinde 3 4 defa pansuman yapıyordum elinden geldiğince kuru tutmaya çalış
busraerdi Defneduru bende zorlandım ilk günler ama doktorun sana merhem vermedimi . benim doğumda ödem oldu buz tedavisi uyguladı doktor gecti sonra. dikişler düzelene kadar da merhem verdi onu sürüyorum .
Defneduru busraerdi merhem verdi 2 tane ağrı kesici ve antibiyotik de verdi kullanıyorum buz da tutuyorum aynı zamanda ama çok ağrısı oluyor yine de
busraerdi Defneduru bende zorlandım ilk günler ama doktorun sana merhem vermedimi . benim doğumda ödem oldu buz tedavisi uyguladı doktor gecti sonra. dikişler düzelene kadar da merhem verdi onu sürüyorum .
busraerdi Defneduru aynen cok sızlar elinden geldiğince üstüne oturma . bak ben napıyorum ılık suyla yıkıyorum biraz kurulayıp fön tutuyorum iyice kurusun nemli olmasın diye sonra kremi sürüyorum doktorun verdiği. ben 13 gün oldu doğum yapalı dikişimin biri düştü .
busraerdi Defneduru bide bana hap vermişti antibiyotik galiba içten gerci bazen unutuyorum içmeyi ama 😊
Defneduru Bisaniye tutmaya çalışıyorum ama aynı zamanda kanamam da olduğu için her zaman kuru olmuyo maalesef
tdeniz Defneduru canim kuru tutmaya calis, ara ara gidip kurula, kuru kalmasi iyilesmesini cok hizlandiriyor. Ben taharetlendikten sonra biokadin (batikon da olur) suruyordum. 10 gun sonra da vaginorm jel gunde 2 kere kullandim.
Elifnur Defneduru ben de öyleydim. Kenarları şiş ve mordu. Doktorum hirudoid diye bi krem vermişti her lavaboda kullandım. Çok su içtim. Bir de simit gibi minderler var ondan aldık ona oturdum hep. Ortası delik. Ben 9 günlükken uçak yolculuğu yaptım dikişlerim öyleyken. Sık sık duş al demişti doktorum her gün. 15 günlükken daha iyi oturup kalkıyordum. Az sabredin geçmeyecek gibi düşünüyo insan ama geçiyo. 2 ay 22 günlük bebeğim şu an
10kba Elifnur Dikişleriniz ne zman düştü. Belki 15 belki daha fazla dikişim var. Canım acımıyor ama 22 gün oldu hala ipler düşmedi.
Yusratutan Defneduru Benim 1 ay doldu öyle geçti biokadin kullan pansuman yap ılık su ile durulan kurula ilk günler çok üstüne oturma
Yusratutan Yusratutan dikişlerim açılmamıştı ama şişmişti bir krem verdiler hamaten onu sürekli sürdüm iyi oldu çok şükür