imgesi bizimkide öyle bi dönem ondan soğuma noktasında buldm kendimi. Direktif veriyor bana şunu böyle yapalım bak bida bunu böyle yapmayalım şunu giydirme bunu yapma. Ay sen tutamıyorsun çocuğu falan. En son patladım annesi benim ve ben herkesten daha iyi blirim diye birgün ağladım, emziremiyorum diye mi beni görmezden geliyorsunuz diye😊 Şimdi bile yolda falan alıyo çocuğu benden. Mesela merdiven iniyoruz tmm mı bana ver diye yapışıyo, düşer çocuk bana ver diyo çıldırcam, bende bozuyorum valla herkesin içinde
🤣🤣 Kötü yapmıyor da ne bilim pimpirikli. Yardımı da çok oldu o olmasa nası hem sağcam hem besliycem imkanı yoktu. Ama bizim evde herşeyin en iyisini gel gör ki baba biliyor 🤦♀️