imgesi yok ya hani aynı şeyleri yaşayan biri olarak böyle hissetmenin normal olduğunun kanıtı değil miyim sence? Bak benm bebeğim 2aylıkken kalp ameliyatı geçirdi, ameliyata girmeden evvel lan alacaklardı nasıl ağlıyor ama susturamıyorum hemşire bana annesi bırak sen susturamıyorsun babasında susuyor çocuk dedi ya bi koydu bana. Gerçekten de susmıyordu bende. Eğer sen telaşlı bir yapıdaysan bundan da kaynaklı olabilir. Kendini üzme hiç. Ayrıca biz baya bir denedik meme olayını 4aydan sonra vazgeçtik. Çünkü ben üzülüyordum her seferinde emmeyip ağladığında. Kendi isteğimle denemeyeceğim artık zatem alıştım dedim. Bu sefer emmediğinde beni istemiyor diye üzülüyordum falan. Hani böyle yorucu bir süreçti. Benzer durumları yaşamışız, yaşıyoruz