ZMK neden bu kadar normal doğumda ısrar ediyorlar ki anlamıyorum. Tamam tabi ki ısrar edilmesi olabilir ama bazı istisnai durumlar da al sezeryana. Hem bebeği hem anneyi riske atmaya hiç gerek yok sağlıktan önemlisi mi var? Çok geçmiş olsun inşallah bebeğin iyidir sen de en kısa zamanda düzelirsin