ZMK İki normal doğum yaptım emin olun normal doğum çok güzel bir duygu ama ben de yapmazdım. Bazı vücut bünye kaldıramıyor. İyi doktorlara iyi ebelere denk gelmemişiz maalesef 😔 Benim de doğum sonrası hasar kaldı vücudumda. Ama Allah bilir netice de belki sezaryen olsaydık başımıza daha kötüsü gelecekti bunu hiç bir zaman bilemeyeceğiz. Çok geçmiş olsun benim doğumum zor değildi ama çok fazla ıkındım. Alel acele doğurdum resmen sancıdan ağrıdan kendimden geçmiştim bi an önce çıksın diye ıkınmaktan hasar verdim vücuduma. Halbuki rahim kasılmalarla çocuğu dışarı itebilecek güçteymiş. Karşımızdakiler hiç uyarmıyor bizi onlar da bir an önce kurtulma derdindeler. Doğum sonrası çok trawmatikti 5 buçuk ay oldu hala rahatsızım ömür boyu sürecek bir hasar aldım organ sarkmasıyla boğuşuyorum. Çok şükür ağrım sızım yok ama rahatsız hissediyorum hep. Rabbim size şifa versin kuyruk sokumu kemiği kırılmasını ilk kez duydum genelde hasar alınır ama kırık konusunda bilgim yoktu hiç tedavisi yokmu? Fizik tedavi falan? 😔