My_son Bizim de her yemede lekeleniyor . O yüzden slikon önlükler aldım tavsiye ederim leke çıkarma derdi yok.
Green clean tek başına leke çıkarmıyor ama ayrıca leke çıkarıcısı da satılıyor. Trendyol veya hepsiburadadan ( hangisinde uygunsa) 3 lü alıyoruz Deterjan, leke çıkartıcı ve yumuşatıcı. Yumuşatıcı çok kullanmadığım için iyi gidiyor. Green clean den memnunum ben en önemlisş bebeğim için zararsız. Lekeleri de yüksek derecede leke çıkartıcısıyla çıkarıyorum