Zeyyy Esragrnn inşallah inşallah 😊 sizin için de zor tabi ilk görev yapılan yerler memleketten uzak bilinmedik yerler olunca Allah yardimcimiz olsun
Zeyyy Gmzhrn o kadar az ki alim yaptıkları sayı, yilda bi kez alıyorlar işimiz zor Allah yardimcimiz olsun
AselZeynepli Gmzhrn umut fakirin ekmeği demişler ne yapalım umud etmekten baska elimizden bişey gelmiyor 😙😙
Zeyyy Kaganpasa20 hiç başlamadım hevesim var ama olmuyo kızım gündüz memede yarim saat uyuyo yatağında uyusa yarim saat yarim saattir diyorum ama 😄
ElifAlya Zeyyy bende sosyalciyim ve 7 yillik ogretmenim kamuda. Insallah sizde en kisa zamanda atanirsiniz🙏🌸
Zeyyy ElifAlya ne güzel 😍 atanmış sosyalci görünce daha da mutlu oluyorum 😊 inşallah bizede nasip olur
Sumbul1 Zeyyy Bu zamanda atansanda bitmiyor ki 😑 adaylık semineri var dosyası var 4 yıl çakılısın hele birde uzak köydeysen tüm günün okulda geçiyor en azından şuan bebeğinle vakit geçiriyorsun öyle düşün canını sıkma 🙏
Zeyyy Sumbul1 kesinlikle o güzelliği var bebeğimi buyutuyorum bi yandanda yaşım 70 isim bitmiş olmadan işime kavuşmak istiyorum 😄 hayırlısı bakalım
Sibelll Sumbul1 evet olmuyor biliyorum kreşlerde çalışabilirim ya da kreşte müdür olabilirim.En üst konum kreş açabilirim.Bebeğim daha çok küçük bakalım ne gösterecek hayat
Sibelll Sumbul1 2 yılı 4 yıla tamamlarsam bir şansım olur ama çocukla pek zannetmiyorum tamamlayabileceğimi
Sumbul1 Sibelll Kreşte çalışınca çok az maaş veriyorlar ve sömürüyorlar maalesef kreş açmanında tek başına o belgeyle olmadığını biliyorum bende çocuk gelişimi önlisans bitirdim üstüne okul öncesine tamamladım hayırlısı olur inşallah hakkınızda 🙏