Zeyyy bende lise matematık öğretmenıyım bıkac yıl ucretlı yaptım ben bu süreçte sınava hazırlandım en son 81 buçukla kalınca pes ettım öZelde ıkı yıl çalıştım sımdı bı aylık bebısımle evdeyız 😍 bı aklım evdesın bıkez daha hazırlan sınava dıyor bı yanım aman değmez dıyor bakalım ne yapıcam cok zor özelde çalışmak hele kı matemtıkcı işen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️