Deletedmom21 canım benim çok geçmiş olsun çok acılar çekmişsin.. allah bi daha yaşatmasın. Büyük ihtimal 2. Çocuğu düşündüğün için aynı şeyleri yaşamaktan korkuyosun. Ama zamanla unutucaksın inşallah. Psikolojik yardım almalısın bence de. Bende çok zor bi doğum yaşadım.38.5 derece ateşle 12 saat sancı çektm, bebeğim kanalda sıkışınca sezeryana alındım, üstelik epiduralim tutmadı. Canlı canlı kesildim. Kesileri duyunca çığlıklarımdan hemen genel anesteziye dönüldü. Ama o anları unutamadım, bebeğimi emzirirken sürekli ağladım. Üstüne sütüm geç geldi filan. Lohusalık çok fena bişey zaten. İnşallah bundan sonraki süreç sıkıntısız geçer, temennim o yönde.. bebişlerimiz sağlıklı olsunlar da biz atlatırız tüm sıkıntıları..