Deletedmom21 canım aynışarını yaşadım parça kalmış benim dr tatile gitmişti haziranda doğum yaptım bende tam 60 gün kanamam oldu gittim kontrolde parça kalmış dedi başka dr ilaç verdi içtim düşmedi sütüm kesildi o da cabası, doktorumu bekledim bi 10 gün daha mecbur sonra anestezi ile kürtaj yapar gibi temizledi doktorum seni çok iyi anlıyorum fakat neden seni o kadar uğraştırıp acı çektirdiler ki çok yazık ya. Sana önerim bir psikolog ve bebeğine sımsıkı sarılmak tentene temas yani her şeyi unutuyorsun o an eminim çok iyi gelecektir. Rezene de içebilirsin uykun daha güzel olsun 🌸