@Deletedmom21 mutlaka psikoloğa gidin psikologlar öyle şeyler duyuyorki arkadaşım emin ol sen ağladın diye acımazlar çekinmeyin hiç ağlayın tüm bilgiler saklanıyor zaten eşe dosta anlatmak daha kötü tanımadığına anlatıyorsun öyle sorular sorup farklı açılardan baktıracak ki sana rahatlayacaksın emin olun