HasanCinar Balloglumm 7 aylık olacak haftaya tutacağım bende Allahın izniyle 3 öğün ek gıda alıyor zaten çok zorlancağımı düşünmüyorum
Enverinannesii01 Balloglumm oğlum 19 aylık ama maşallah saat başı emiyor azı dişlerini de çıkarıyor tutmayı çok istiyorum ama 1 2 saat aç kaldığımda bile tansiyonum düşüyor bebeğimin sağlığı açısından bu sene de tutamayacağım 😣
Merveeenurr Balloglumm tutucam insallah.. Geçen sene hamileydim 7 aylık. Yine tuttum.. Smdi de oğlum 9 aylık. İnşallah tutucam yine.. Rabbım hepimize sağlık sıhhat versin de tutalım inşallah.. Ramazan ayı kadar güzeli özeli var mi🤗🤗
Birogretmenanne Balloglumm oğlum 3 buçuk aylık nerdeyse 1 aydır süt alerjisi diyeti yapıyorum. Diyete başladığımdan beri sütümde azalma var. Bi de oruç tutarsam herhalde daha da azalır. Bebeğim sadece anne sütü aliyor. Geçen yılda hamileliğimin en bulantıli zamanlarına denk geldi diye tutamadım. Bu yılda böyle tutmazsam borçlar birikiyor. Ne yapicam hala kararsizim 🤦🏻♀️
eSved Allah izin verirse tutacağım kızım 6 aya girecek haftaya simdilik sadece emiyor tadimlik ek gida aliyor AllahuTeala kokayligiji verir Ramazan gibi güzel bi aya ulaşmış olmak cok güzel bir duygu geçen.sene de 3 aylık hamile idim hepsini tuttum
angelfish Balloglumm kızım 3 aylıktı ramazan ayında tutmustum ve mama da almıyordu sadece anne sutu alıyordu Allah a sıgındım Allah ım sen yavrumun rızkını bol ver ya Rabbı demıstım hıc unutmuyorum cunku hamılelıgımde de tutamamıstım. Inanın bana sutum oldugundan daha fazlaydı aglayarak sukrettım Allah a. Sutum azalır korkusuyla oruc tutmamazlık etmeyın Rabbım rızklarını bol bol verıyor elhamdulıllah
Eminos angelfish bebegim 40 gunluktu gecen yil rabbim veriyor bebeislerin rizkini sutum cok fazlaydi ve cok kolay bi ramazan gecirdim
Eminos Balloglumm gecen yil bebegim 40 gunluktu denemek icin tuttum o kadar kolay bi Ramazan gecirdim ki gecen sene sutum o kadar fazla oldu ki bu yil 1 yas 1 aylik insallah yine tutcam sut biseyler yemeyle degil dinlenmeyle ve emzirmeyle artiyot
angelfish Eminos dimi kesınlıkle aynı fıkırdeyım sutum azalır endısesını seytan vesvese verıyor. Süt cogalıyor Allahın ıznıyle eşim bile şaşırmıstı sutumun fıskırdıgını gorunce 🤭
Tinimini Balloglumm Allah izin verirse tutucam. İftarla sahur arasında bol sıvı alırsanız sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bebeğin rızkını veren Allah,yardımcı olacak olanda O’dur ☺️
eSved Kesinlikle sütüm azalir diye dusunmeyin ha iki uc gun deneyin eger çok kötü olursa niz tutmayın Tutarsaniz size ve bebege sifa olur kanaatindeyim ben
Abninannesi Balloglumm 9 buçuk aylık geçen sene hamileydim tutmadım bu sene tutucam inşAllah 6 aydan küçük olsaydı yine tutmazdim ben
Ozhulyam Benim kızım da 9 aylık bende tutucam inşallah ek Gıda alıyor anne sütü oruç bedene daha çok bağışıklığı güçlendiriyor çünkü oruçlu olduğumuz zaman vücut kendini yeniliyor rabbimin mucizesi 🤗
Mervemim hilalbaskann çok küçük en az 6 ay olana kadar annelerin bnce tutmaması gerekir diye düşünüyorum tabi en dogru karar sizin bnm oglum 9 aylık ben hala düşünüyorum anne sütü artı gece mama veriyorum
hilalbaskann Mervemim Doğru zaten haklısınız sanırım tutamıcam ama insanın bi yanı üzülüyor işte ama evladımız için 💜