Balloglumm büyük ihtimalle tutamayacağım günde iki kere kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hapa geçemedim daha hem koronadan dolayı doktora gidemediğimden hemde emzirdiğimden dolayı hap kullanamıyorum zaten bide emziriyorum bu sene nasip olmadı inşaAllah seneye tutacağım ramazanda 😞