Benim oğlumda 7ay 11 günlük ama ben tutucam inşallah geçen seneden kalma hamileyken tutamadığım 20 günlük orucumu da geçen ay ara ara tutup bitirdim şükür rabbim sütün bereketini çocuğun nasibini eksiltmiyor aksine çoğaltıyor bünyeniz çok zayıf değilse tutmanız daha hayırlı olur naçizane tavsiyem 😇😇