Merve kizim 4 ay 13 gunluk emziriyorum. 6 nisandan bu yana bir diyetisyen danismanliginda diyet yapiyorum. 60.8le basladim. Bu sabah 56.6 kg ciktim. 4 kg 200 gr verdim. Ve cok sukur de ilk gunden bu yana sutumde bir azalma olmadi. Az ve kontrollu yiyorum; ama kaliteli yiyorum.Diyet yapmak “bilincsizce ac kalmak” degildir. Siz oyle saniyorsunuz ki diyet yapinca sutun azalacagini dolayisiyla emzirirken bunun dogru olmadigini saniyorsunuz. Size bir sey ogretmis olabilirim; simdi ogrendiginiz icin de gulebilirsiniz. Sevgiler😂