gezentianne Gizemabc Yüzyüzeyken arada bir mesaj atıyordu nasıl gidiyor diye. yüzyüze fiyatı 350 tl idi aylık. Bir de bi ortama girince zorlanırsan sofranın resmini at bana diyordu yardımcı oluyordu. Şimdi sadece pazartesi günleri tartılıyorum yazışıyoruz nasıl geçti neyde zorlandm kaçamak ne yedim vs sonra güncelleniyor
Deletedmom200 Gizemabc yok merak ettiğim listeyi hazırlayıp watsaptan mi atıyordu aslında içeriğini sormamistim
Deletedmom200 Gizemabc himm online diyet nasıl olmalı bilmiyorum biz yüzyüze dieytte istediğiniz gibi ulaşıyoruz sorularımızı watsaptan gün soruyoruz mesela. Ogunlerinde farklı bir şey yememiz gerektiğinde yazmamizi istiyor .yada misafirlikteysek yardımcı olmak için menü istiyor .
Gizemabc Deletedmom200 ben de istedigimde yaziyorum, sorularim olurda cevapliyor; fakat yazmazsam hic aramiyor. Diyet listem 3 seferdir 3 asagi 5 yukari ayni🤷
Hunilianne Gizemabc bunu ona söyleyince ne diyor peki? Hiç söylediniz mi? Birebir aynı liste. Belki yanlış gönderdi? Ben de Online diyet yapmıştım bebekten önce. Ben de bazı sıkıntılar yaşadım ama sistem hoşuma gidiyor yine de 🙃
Gizemabc Hunilianne ilk hafta 1300 gr, 2.hafta 1400 gr verdim. Bunlara bakarak listenizde buyuk bir degisiklige gerek gormuyorum dedi. Ama sanki hep boyle gidecek gibi.
Koalammm Gizemabc Böyle diyestisleri sevmiyorum çok saçma benim bildiğim kilo vermeyi engelleyecek (haşimoto troit) vb.hastalıklar var mı ona da bakılıyor direk liste yazıp insanın eline tutuşturuyorlar. Canım mantığını anladıysan hedefini belirlediysen tekrar o parayı verme derim 😚
DogaLina Gizemabc ben online diyet yaptım ve inanılmazda faydasını gördüm. Fiyatı aynımıdır bilmiyorum ama geçen sene 300 dü benim gittiğim. İrem şen instagramdan bulabilirsin kesinlikle onu tavsiye ederim. Her hafta farklı program ve inanılmaz inceltiyo. Ben istediğim kiloya inene kadar görüştüm onla. Ve bence sende devam etmelisin çünkü vermek zor ama kiloyu korumak dahada zor o süreçtede ihtiyacın olucak.
Gizemabc DogaLina bence is diyetisyenlerde degil. En iyi diyetisyenin listesini uygulamazsan sonuc alamaazsin. Ben de 2 haftada 2700 gr verdim; ama diyetisyenim pek ilgilenmiyor, misal emziriyorum hic sormadi sutunuz nasil, etkilendi mi diye🤷
Deletedmom200 Gizemabc teşekkür ederim listeniz metobolizmaniza uygun demekki ondan yeni liste vermiyor haftalık sanırım seanslariniz evet söylememize göre ilgisiz ihtimal vermiyor kesilcegine çünki sağlıklı besleniyorum diyor yinede her görüşte sorar emzirmeye devam ediyormusun azalma veya sıkıntı var mı die . yaşınızıda sorması laizm di bence ama verdiğiniz kilolarda güzelmiş bilemedim
DogaLina Gizemabc şöyleki bana göre fark ediyo diyetisyen. Toplam 3 görüşmeli diyetisyene gittim bitanede online gittin. Hepsindede aynı kiloyu bverdım. Ama bu söyledıgım kısıde dırek yağ yaktık benı gören herkes dırek anlıyodu. Bi kaç diyetisyen gezen biri olaral :). Mesela bu kadının kendi marka çayı var işe yarıyo. Kendisi ödem çayı yaptırıyo mesela hiç biri yaptırmamıştı. Bitanesi yolumuz uzun yarım simit bile yiyebilirsin haftada iki diyodu bu yedirtmiyodu bence fark ediyo
Hunilianne Gizemabc isterseniz bir ay ara verin aynı listeyi takip edin kilo vermeniz durursa devam edin
Deletedmom200 Ama Onlinede yağdan mi kastan mi verdin nasıl anlaşılıyor bende kabul ettim yarın diyetisyenimle online gorusucem 1 aydır gitmiyorum asistanı aradı Ramazan geliyor randevu istermisiniz veya gelmeyenler için online görüşmelerde başladı die
Bsrylmz Gizemabc isterseniz ben de birini önerebilirim kendisi atıştırmalık tarifleri falanda veriyor